Fitness lębork

Fitness kluczem do zdrowia

Podwaliny pod rozwój fitnessu położył amerykański medyk dr Kenneth Cooper. Konstruktor programów kondycyjnych dla kosmonautów opracował unikalny zestaw ćwiczeń aerobowych, aby ustrój był zdolny pobierać dostateczne ilości tlenu a także równolegle mógł unikać okresów niedotlenienia. Miało to miejsce w latach siedemdziesiątych XX wieku. Ćwiczenia te są więc bezpieczne a przy tym efektywne. Współcześnie stały się bardzo znane na całym świecie. Najlepiej czynić je w większej grupie w takcie ulubionej muzyki rozrywkowej. Fitness jest jeszcze na czasie szczególnie dla zdrowia i urody.Trening czyni mistrza ! Należałoby przyjąć sobie cel, niezależnie od tego czy będzie to udoskonalenie rehabilitacji po urazie, wzmocnienie kręgosłupa, zgubienie paru nadprogramowych kilogramów, sposób spędzenia wolnego czasu z przyjaciółmi bądź poprawa nastroju. Fitness konserwuje, wystarczy tylko dodać dobrą dietę oraz rozpisać plan treningów. Maksymalny wysiłek najlepiej urzeczywistniać minimum trzy razy w tygodniu przez co najmniej 30 minut tak aby puls wzrósł do 130 uderzeń na minutę. Są to zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Lepiej rozpocząć od realizacji subiektywnego tygodniowego planu treningowego. Można ćwiczyć samemu albo w grupie w zależności od preferencji. Na każdej siłowni są instruktorzy, którzy poradzą najlepiej jak mogą. Najważniejsze, by nie rezygnować z obranego celu. Na każdej siłowni są osiągalne strefy kardio, funkcjonalna a przy tym siłowa. Ćwiczyć da się także w wodzie lub w domowym zaciszu. Wtedy nie stoimy w korkach a w dodatku nie marnujemy czasu, żeby dojechać na miejsce. W zamian tego pół godziny dłużej można ofiarować treningowi przy ulubionej muzyce. Zajęcia grupowe z trenerem dają niezłą motywację, w owym czasie inni ustanawiają nam tempo. Indywidualny trening dopuści zdecydować na których partiach mięśni pragniemy się bardziej skupić. Czas postawić na kreatywność i zwyczajnie ćwiczyć ! Wystarczy tylko 30 minut dziennie minimum trzy razy w tygodniu, aby zrobić krok ku lepszej przyszłości. Medycyna od lat bada wpływ aktywności fizycznej na zdrowie i długowieczność. Warto też zbadać wiek metaboliczny, to znaczy faktyczną kondycję organizmu, często odbiegającą od wieku metrykalnego. Ważną rolę grają telomery. Są to elementy chromosomów, które ochraniają je przed nadszarpnięciem w trakcie kopiowania. Kiedy komórka ulega replikacji, telomer ulega skróceniu. Siedzący tryb życia jest w związku z tym niesłychanie niebezpieczny dla zdrowia, sprzyja powstawaniu zawałów,udarów i innych chorób. Tak więc wysoki bądź umiarkowany poziom aktywności fizycznej strzeże organizm przed mechanizmem nadto szybkiego skracania telomerów. W rezultacie obniża się wiek metaboliczny. Zatem fitness jest kluczem do zdrowia.
karmy dla psów

Możliwość komentowania jest wyłączona.

uroda